Ryan Gosling je kaskader Colt Seavers (ali možete ga zvati Ken) koji se, nakon nesreće (na početku filma), povlači iz tog sveta, pre svega zbog neophodne terapije ali i slomljenog (ako ne računamo i neke kosti) samopouzdanja.
Osim posla koji je batalio (i sada radi kao potrčko koji parkira automobile gostima jednog restorana) Colt aka Ken je batalio i svoju devojku Jodie (koja nije Barbie). Nju glumi Emily Blunt (A Quiet Place aka Tiho mesto (2018)) a u filmu je njen lik snimatelj iliti direktor fotografije.
Kada nakon 18 meseca Colt dobije poziv od producentkinje Gail (Hannah Waddingham iz Ted Lasso – sezona 1 (2020-?)) da je neophodan na snimanju debi filma (kao režiserke) njegove (u tom trenutku) exDevojke Jodie i da je upravo Jodie pitala “za njega”, Colt je spreman da ode i na drugi kraj sveta da bi joj pomogao.
To bukvalno i čini odlaskom u Australiju na snimanje gde upada u neprilike koje nisu samo ljubavne jer je glavna zvezda nestala a u to su izgleda umešani neki sumnjivi tipovi sa kojima se taj glumac (Aaron Taylor-Johnson iz Bullet Train aka Brzina metka (2022)) družio.
Režiser David Leitch je i sam započeo karijeru kao kaskader te nema sumnje da je uživao praveći ovaj film i prikazujući nam svakakve ludosti koje moraju ti hrabri ljudi da rade na snimanjima sličnih akcionih spektakla.
Nevolja je što je sama priča tj. scenario rutinski i ravan. Tek povremeno zaiskraju iskrice između Blunt i Goslinga a “The Fall Guy” previše često upada u zamku predugih i ne baš duhovitih dijaloga kojim se guše inače solidne akcione sekvence.
Ovaj dvočasovni holivudski teškaš od (minimalno) 125 miliona dolara je i predug i bled da bi izistinski bio zabavan i nažalost uklapa se u (ispod) prosek današnje fast-food produkcije na koju smo izgleda toliko navikli da nam stiže “od preko bare” da i za ovakve (kvalitetom upitne) projekte možemo reći “daj šta daš…i nije loše”.
Na skali od (1-6) ocena: 3-/2+