Već dugo vremena mi je baš veliki problem da pišem o ovim tzv. “Meh” filmovima. Znate, oni koji nisu toliko loši da bi izazvali “opravdani gnev” 🙂 a svakako nisu ni dovoljno dobri da bi se potrudio da vas “nateram” da ih pogledate. I dok, nekako, izlazim na kraj (i nalazim motivaciju) sa onim filmovima koji upaduju u tu “Meh” grupu ali (uglavnom) niko nije nikad čuo za njih (naravno, preterujem 🙂 ), kada naiđu ovakvi superspektakli često se dvoumim da li ima uopšte smisla napisati nešto…smisleno.
Radnja filma “Crna udovica” je smeštena (ako ne računamo sam početak) neposredno nakon događaja iz “Captain America: Civil War“. Da me sad pitaš šta se tamo tačno izdešavalo rekao bih “pojma, uglavnom, nemam” ali znam da je bila neka frka između Ajronmena i Stiv Rodžersa.
U svakom slučaju, naša Nataša (Scarlett Johansson) je očigledno odabrala “pogrešnu” stranu u tom sukobu jer je sada progonjena i sklonište pronalazi u Budimpešti. Tamo je dočekuje njena “sestra” (Florence Pugh) koja je neposredno pre toga pobegla iz organizacije koja stvara “crne udovice” u ozlaglašenoj “Crvenoj sobi”.
“Crvenom sobom” rukovodi još ozloglašeniji general Dreykov i ono što sledi jeste sestrinska borba za spas i slobodu svih zatočenih ženskih čeljada koje su prošle kroz tu “Crvenu sobu”. Pomoć bi trebalo da im pruže njihovi “roditelji” (David Harbour i Rachel Weisz).
“Crna udovica” je najbolja kada se fokusira na te “tople” “porodične” odnose. Napr. prvih tridesetak minuta obećava jedan sasvim drugi film…
Kada pređemo na akciju, naročito u drugoj polovini, sve se pretvori u jednu često negledljivu kakafoniju zvuka, slike i besmisla.
Marvelovi filmovi su odavno izgubili draž neizvesnosti jer su svi karakteri sigurni i ništa im se loše ne može desiti. U ovom filmu je to naročito izraženo zbog činjenice da je karakter za koga bi, navodno, trebali strepiti, već odavno mrtav (ups…spojler iz End Game-a 🙂 ), što znači da mu se ovde ne moš’ desiti ništa gore…
Na skali od (1-6) ocena: 2+
p.s. inače, za one koji ne znaju, Skarlet Johanson je nekoliko dana nakon što je film počeo sa prikazivanjem podigla tužbu protiv Diznija jer su je zeznuli za ugovor. Naime, po tom ugovoru, bilo je predviđeno da glavni deo honorara dobije od profita filma. Zbog toga što je Dizni ovaj film istovremeno pustio i na svojoj Disney+ online platformi “Black Widow” te je samim tim izgubio šansu da putem bioskopske distribucije postane profitabilan (potrebno je da zaradi oko 500 miliona dolara da bi počeo da stvara profit)